استند گل چرخدار

استند گل چرخدار یکی از مدل های موجود در بازار است که میتوان بر اساس نیاز و طرح استند بر روی آن متصل کرد در این مقاله از ستیا استند به بررسی این موضوع پرداخته ایم

استند گل چرخدار

سلام همراهان ستیا استند تو این مقاله قصد داریم در مورد چرخ صحبت کنیم !

چرخ در هزاره چهارم میلادی در سرزمین سومر ساخته شد و تحولی بزرگ در سیستم جا به جایی در آن زمان ایجاد کرد، چرخ در تمامی صنایع مورد استفاده قرار میگیرد و انوع مختلفی دارد که نمیتوان در این مقاله تمامی کاربرد های آن را بیان کرد، و ما بیشتر کاربرد آن را در بخش مربوط به خود یعنی صنایع چوبی به خصوص استند گلدان بررسی میکنیم.

 

استند گل چرخدار چیست ؟

خوب استندهای گل، چه چوبی و چه فلزی میتوانند مجهز به چرخ باشند که در پایین استند تعبیه میشوند و بسته به نوع استند و اندازه آن از 4 تا 6 چرخ میتوان به استند متصل کرد و برای جا به جایی راحت استند از آن استفاده کرد.

 

چرا باید استند گل چرخدار بخریم ؟

نکته اینجاست برای خرید استند های کوچک مثلا استند گل سه تایی استفاده از استند پیشنهاد نمیشود و میتوان گفت بلا استفاده است  اما اگر شما یک گلدان بزرگ  و سنگین دارید میتواند با خرید یک صفحه چرخ دار چوبی برای جا به جایی گلدان خود از آن استفاده کنید.

 

گل و گیاهان با ریزش برگ و مشکل نظافت آن

اگر شما مشکل برگ ریزی گیاهان خود را دارید طوری که باید هر از چند گاهی دور و اطراف گیاهان خود را تمیز کنید و این کار برای شما صرف انرژی جا به جایی تمامی گلدان های روی استند را به همراه دارید استفاده از استند گل چرخ دار به شما پیشنهاد مناسبی می باشد.

 

مکان تاریک

خوب شاید شما مکانی را برای استند انتخاب کرده اید که مناسب دکوراسیون شما می باشد اما داری نور کافی نیست و گیاهان شما برای رشد نیاز به نور مستقیم خورشید دارند، استفاده از استند گل چرخدار برای افرادی که این مشکل را دارند میتواند انتخاب مناسبی باشد تا با جا به جایی استند به نزدیکی بالکن و یا پنجره خود نور کافی را برای گیاهان خود تامین کنند، همچنین استفاده از نوار های ال ای دی رشد گیاه برای این افراد میتواند گزینه دیگری باشد.

 

استفاده از استند گل چرخدار انتخابی مناسب برای فضا های اداری

مکان های اداری داری رفت و آمد بالا هستند که این موجب ایجاد آلودگی محیطی بیشتری نسبت به محیط منزل دارند که این موجب میشود نظافت روزانه در این مکان ها صورت گیرد از طرفی جا به جایی روزانه گلدان های روی استند امری خسته کننده و طولانی میباشد از این رو با استفاده از استند گل چرخ دار به راحتی با یک جا به جایی ساده میتواند محیط را پاکسازی کرد.

 

استند گل چرخدار نخرید !!

تا اینجای کار مزایا استند گل چرخدار را گفتیم ولی اگر داری شرایطی هستید که در ادامه ذکر خواهم کرد بهتر است استند گل چرخدار تهیه نکنید.

 

مکان دارای شیب

شیب شاید در منازل نباشد و یا خیلی کم باشد اما مکان هایی مثل ویلا میتوانند دارای شیب قابل توجهی باشند که این امر باعث میشود استند  گل در شیب و قرار گیرد و به حرکت درآید، استفاده از چرخ های قفل دار میتواند گزینه ای برای حل این مشکل باشد اما پیشنهاد نمیگردد.

 

استند های با ارتفاع بالا و گلدان های سنگین

اگر شما استند با ارتفاع زیاد دارید و به همراه گلدان های زیاد، در صورت جا به جایی استند ممکن است علاوه بر سقوط گلدان های شما باعث آسیب به استند به مرور زمان بشود و استند  حالت استقامتی خود را از دست دهد البته این موضوع ارتباط زیاد به همواری مسیر و مسافت جا به جایی دارد که در صورت مساعد بودن استفاده از آن توصیه میشود.

 

سری که درد نمیکند دستمال نمیبندند !!

ضرب المثل معروفیست و باید گفت واقعا کاربردی که برای این مقاله هم میتوان از آن استفاده کرد که در ادامه به آن اشاره میکنم.

خوب تا اینجایی کار با باید ها و نباید ها را خوانیدم اما اگر شما هیچ یک از نیاز های بالا را ندارید، مثل ریزش برگ زیاد و یا محیط شما داری نور کافی خورشید است و پاکسازی اطراف استند برای شما به راحتی قابل انجام است و نیاز به جا به جایی استند ندارد چرا باید استند گل چرخدار بخریم ؟

به هر حال این ویژگی میتواند بر روی استند قابل اجرا باشد و میتوان گفت امری سلیقه ای است که شاید هر کس بر اساس نیاز از آن بپسندد.

 

انواع چرخ برای استند گل

به طور کلی در صنعت ساخت استند دو نوع چرخ استفاده میشود :

چرخ کفی ترمز دار

چرخ کفی بدون ترمز

همان طور که از اسم این دو نوع پیداست یکی ترمز دارد و دیگری نه، به صورتی که در نوع ترمز دارد با یک اهرم میتوانید مانع چرخش چرخ بشوید  و به اصطلاح ترمز چرخ را فعال کنید.

 

انوع جنس چرخ :

جنس اکثر این نوع چرخ ها از پلاستیک میباشد که در انواع و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد.

 

برای سفارش استند گل چرخدار از وب سایت ستیا استند میتوانید بعد از سفارش استند دلخواه خود با تماس با واحد فروش درخواست خود را مطرح کنید، بهتراست قبل از خرید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

ما در ستیا استند تولید کننده هستیم و تمامی محصولات خود را با متریان با کیفیت طراحی و تولید میکنیم.

رضایت مشتری هدف ماست.



آخرین ویرایش : 29 مهر 1401

تماس با ما