کاربرد استند گل در خانه یا محل کار

استند گل یکی از وسایلی می باشد که شما میتواند برای زنده کردن دکوراسیون منزل یا محیط کاری خودتان استفاده کنید علاوه بر این استند گل به شما کمک میکند تا به گلدان های خود نظم ببخشید در این مقاله به کاربرد استند گلدان پراداخته ایم

کاربرد استند گل در خانه یا محل کار

شاید وقتی اسم استند گل را می شنوید، فکر کنید تنها برای نظم دهی و قرار دادن گل و گیاهان روی آن کاربرد دارد، اما استند گل فقط برای گذاشتن گل و گیاهان روی آن کاربرد ندارد. یکی از مهم ترین کاربردهای استند گل، زیبایی بخشیدن به دکوراسیون منزل است.

رنگ سبز آرامش بخش است و وجود گل و گیاهان مختلف باعث روح بخشیدن به محیط میشود، همچنین وجود گل و گیاه در منزل باعث کاهش استرس و تسویه هوای منزل و حس و حال خوب افراد منزل می شود. وجود گل و گیاه در منزل تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارد؛ اگر شما گلدان های خود را بدون نظم و هماهنگی در منزل بچینید، اصلا زیبا نیست. اما اگر گلدان های گل خود را روی استند گل با نظم و ترتیب بچینید، زیبایی دکوراسیون منزل شما چند صد برابر میشود و در نگاه اول گیاهان شما مورد توجه قرار می گیرند. همچنین شما میتوانید با استفاده از استندهای چند طبقه، ترکیبی از گلدان ها و وسایل دکوری یا اکسسوری های خود را روی استند گل بچینید که فوق العاده است و نمای جذابی را ایجاد می کند.

 

 

یکی از کاربردهای جذاب استند گل استفاده از آن در گالری هاست.

گالری ها محصولات مورد نظر خود را با نظم و چینش خاصی روی استند گل قرار می دهند، چیدمان آن باعث جذب مشتری و خرید آن محصول میشود. قرار دادن محصولات دکوری گالری، با چیدمان و نظم خوب علاوه بر جذب مشتری به دکور و ویترین گالری جذابیت چشمگیری می بخشد.

 

از دیگر کاربردهای استند گل نظم بخشیدن به گلدان ها و کمک به رشد آنهاست.

معمولا در آپارتمان ها فضای زیادی برای نگه داشتن گل و گیاه وجود ندارد، شما اگر به داشتن گل و گیاه زیاد علاقه دارید، میتوانید استند گل چند طبقه را خریداری کرده و در یک فضای کوچک تمام گلدان های خود بگذارید. شما با خریدن استند گل 5 تا 7 تایی میتوانید 35 تا گلدان با سایزهای مختلف را روی استند گل خود قرار دهید. شما می توانید استند را کنار پنجره و در برابر نور قرار داده تا نور کافی به آنها بخورد و رشد کنند، همچنین برای تمیز کردن، استند گل سبک است، شما می توانید به راحتی آن را جا به جا کرده و زیر استند را تمیز کنید.

 

 

یکی از کاربردهای پر طرفدار استند گل قرار دادن کتاب ها روی آن به همراه یک گلدان است.

از آنجایی که بسیاری از افراد به داشتن گل و گیاه علاقه دارند، حتما دوست دارند که یک گلدان کنار کتاب خانه آنها باشد. چیدن کتاب ها روی استند گل به همراه یک یا چند گلدان دکور زیبایی در اتاق یا کتابخانه شما ایجاد میکند قرار دادن گیاهان در کنار کتابها باعث حس خوب و انگیزه می-شود.

 

از دیگر کاربردهای استند گل، استفاده از آن در کافی شاپ ها است.

قرار دادن ماگ ها همچنین وسایل کافی بار مثل موکاپ، فنجون های دکوراتیو به همراه یک یا چند گلدان روی استند گل زیبایی و دکوراسیون کافی شاپ را صد برابر میکند. همچنین به دلیل انرژی مثبت گیاهان، فضای کافی شاپ آرامش بخش می شود. قرار دادن چندین گلدان مختلف روی یک استند نیز میتواند، محیط کافی شاپ را تحت تاثیر قرار دهد، همچنین استفاده از استند گل آویز میتواند دکوراسیون کافی شاپ را جذاب و گیرا کند.

 

 

کاربرد دیگر استند گل که بسیاری از افراد از آن غافل اند؛ قرار دادن آکواریوم روی آن است.

چه در منزل و چه در محیط های انتظار مثل مطب دکتر و بیمارستان قرار دادن آکواریوم و گل گیاهان، نه تنها باعث زیبا بخشی دکوراسیون می شود، بلکه جذابیت خاصی به محیط می-دهد و آرام بخشی و پویایی را به افراد منتقل می کند. قرار دادن گیاهان و آکواریوم ماهی در مطب پزشکانی که کودک بیمار است، علاوه بر سرگرم کردن کودک میتواند به کاهش ترس کودک کمک کند.

 

 

از دیگر کاربردهای استند گل قرار دادن قاب عکس و گلدان روی آن است.

همیشه عکس ها خاطره های خوبی دارند، با قرار دادن قاب عکس و گلدان روی استند گل علاوه بر زیبایی محیط، حس مثبت را افزایش می دهید. میتوانید اسم استند گلی که روی آن قاب عکس قرار دارد را استند گل خاطره انگیز بگذارید، استندی که با دیدنش فقط حس خوب و مثبت دریافت می کنید.

زیبا تر کردن تراس و بالکن از دیگر کاربردهای استند گل است.

در آپارتمان ها با قرار دادن گیاهان خود روی استند گل در تراس یا بالکن می توانید، یک باغچه کوچک زیبا درست کنید، و هر بعدازظهر کنار گلدان ها بنشینید و چای بنوشید، استند گل همراه گیاهان مختلف و زیاد باعث آرامش شما میشود. برای خرید استند گل میتوانید، در سایت مستقیم به سبد خرید اضافه کرده و آنرا خریداری کنید، همچنین  میتوانید برای سفارش استند گل با ابعاد، طرح و رنگ مورد نظر ما با تماس بگیرید. ستیا استند هر نوع استند گل چوبی با طرح، رنگ، ابعادی که بخواهید را برای شما میسازد.



آخرین ویرایش : 21 آذر 1401

تماس با ما