راهنمایی انتخاب گلدان برای استند گل

بررسی بهترین جنس گلدان برای قرار دادن بر روی استند گل های چندطبقه ای، چه گلدان هایی نباید بر روی استند قرار داد ؟ بررسی این موضوع در مقاله ستیا استند

راهنمایی انتخاب گلدان برای استند گل

سلام به همه دوستان ستیا استند تو این مقاله میخوایم در مورد انتخاب گلدان بعد از خرید استند گل از وب سایت ستیا استند صحبت کنیم و شما رو راهنمایی کنیم تا بهترین انتخاب رو داشته باشید.

همین طور که تو تمامی محصولات بیان شده تمامی محصولات استند ضد آب میباشند و شما نگرانی بابت پوسیده شدن استند گل خود نداشته باشید.

 

چه نوع گلدان هایی تهیه نکنیم

طبیعتا بر اساس ساختار استند گل خود باید به این نکته توجه کنید که گلدانی تهیه کنید که علاوه بر زیبایی دارای وزن کم باشید تا بتوانید گل های بیشتر بر روی استند گل خود قرار دهید.

نکته دوم این است شما نباید گلدان ها با ارتفاع زیاد داشته باشید چون استند گل دارای ارتفاع از 30 تا 100 سانتی متر میباشد و جایگذاری گلدان ها بر روی آن باعث ارتفاع بیشتر آن و خطر سقوط گلدان میباشد، البته این موضوع به ساختار و شکل استند شما برمیگردد مثل استند گل ستیا کد 272 به گونه این طراحی شده است که میتوانید گلدان ها با ارتفاع بلند و سنگیم را قرار دهید.

به سطح مقطع گلدان توجه کنید، اکثر استند گل های ستیا استند دارای سطح مقطع 25 تا 30 سانتی متر مکعب میباشد و شما در هنگام خرید استند گل باید به این نکته توجه کنید تا استند گل های عریض تهیه نکنید، این موضوع هم تا حدی به شکل استند گل شما برمیگردد که باید به آن توجه کنید.

بر اساس تعاریف بالا پیشنهاد ستیا استند به شما این است اگر میخواهید استند گل های چند طبقه ای تهیه کنید از این نوع گلدان ها استفاده نکنید

  • گلدان سنگی
  • گلدان سرامیکی
  • گلدان بتنی
  • گلدان فلزی

گلدان سرامیکی

گلدان سرامیکی

گلدان سنگی

گلدان سنگی

گلدان بتنی

گلدان بتنی

گلدان فلزی

گلدان فلزی

بهترین گلدان ها برای گذاشتن بر روی استندگل

خوب بهترنن گلدان برای استند گل باید دارای این سه ویژگی باشند

  • وزن سبک
  • زیبایی
  • ابعاد مناسب

گلدان پلاستیکی

گلدان پلاستیکی

گلدان فایبرگلاس

گلدان فایبرگلاس

 

همچنین باید به این نکته کنید اگر گیاه شما نیاز به زهکشی دارد حتما باید دارای کفی باشد تا به گل های در طبقه های پایین آسیب وارد نکنند.

به طور کلی بهتر است برای استند گل خود از این نوع گلدان ها استفاده کنید:

گلدان چوبی

گلدان پلاستیکی

گلدان فایبرگلاس

 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین جنس برای گلدان برای قرار دادن بر روی استند گل چوبی صحبت کنیم که توجه به وزن گلدان در آن بسیار مهم است و چند نوع گلدان هایی که بهتر است از آنها استفاده نکنید بیان شد. البته شما میتوانید با خرید استند های تکی گلدان هر نوع گلدان با هر وزنی بر روی آن قرار دهید که میتواند در کنار استند گل چند طبقه ای زیبایی خاصی به آن القا کند. 



آخرین ویرایش : 22 بهمن 1401

تماس با ما