اهمیت استفاده از استند گل در منزل یا محیط کار

شاید شما فکر کنید استند گل فقط برای زیبایی دکوراسیون شما استفاده میشود و کاربرد های دیگر استند گل را نمیدانید برای دانستن این کاربرد ها در این مقاله همراه ما باشید

اهمیت استفاده از استند گل در منزل یا محیط کار

بسیاری از افراد هنگام خرید استند گل، از ستیا استند، تنها به جنبه زیبایی استند می اندیشند، درحالیکه استند گل تنها برای زیبایی و دکوراسیون کاربرد ندارد.

استند گل برای پرورش گیاهان بسیار موثر است.

در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل اهمیت استفاده از شلف یا استند گل را بررسی کنیم.

پرورش بهتر گیاهان

امروزه با توجه به آپارتمانی شدن منازل، فضای کافی برای نگهداری گل و گیاهان کم است و اگر شما بخواهید بیشتر از 3 گلدان داشته باشید، نمی­توانید به درستی نور کافی به آنها برسانید.

اما با وجود استند گل می­توانید، چندین گلدان را روی استند گل خود قرار داده و استند را جلوی پنجره و نور آفتاب قرار دهید، تا بتوانید به راحتی به تمامی گیاهان نور کافی برسانید.

استند گل فضای کافی برای رشد گیاهان را دارد، شما می­توانید گیاهانی که بیشتر رشد می­کنند، را در طبقاتی که فضای آنها بیشتر است، قرار دهید.

همچنین میتوانید استند گل خود را در بالکن قرار دهید، تا به طور کامل به آنها نور برسد.

با توجه به گیاهی که دارید باید هر چند وقت یکبار به آن آب و کود دهید، با استفاده از استند گل میتوانید راحت تر تمامی گیاهان خود را فقط با استفاده از یک آب پاش آبیاری کنید.

با داشتن یک استند گل چند طبقه می­توانید، چندین گلدان و گل خود را روی یک استند قرار داده و استند را در مقابل پنجره یا نور خورشید قرار دهید.

با استفاده از استندهای گل چند طبقه شما میتوانید با کمترین فضا، بیشترین تعداد گل و گیاه را داشته باشید.

 

روح بخشیدن به فضا و افراد

وجود گل و گیاهان در منزل به علت رنگشان و عنصر طبیعی بودنشان، باعث روح بخشیدن به فضا و آرامش افراد می­شود.

رنگ سبز آرام بخش است، وجود چندین گلدان با رنگ های مختلف علاوه بر زیباتر شدن فضا باعث آرامش، صمیمیت و دلگرمی افراد آن فضا می­شود.

همچنین چوبی بودن استندهای گل ستیا باعث میشود، تا با قرار دادن گلدان های خود روی آن فضای طبیعت را به خانه ببرید و از فضای خانه خود لذت ببرید.

نوشیدن یک لیوان چای پس از خستگی کار در کنار استند گل با گلدانهای رنگ و وارنگ تمام خستگی انسان را از بین می­برد، با وجود استند گل با چندین گیاه شما می­توانید، به راحتی یک باغچه کوچک نمادین در منزل خود داشته باشید.

روانشناسان معتقند که گیاهان استرس افراد رو می­گیرند، با وجود گل و گیاه در منزل خود می­توانید استرس خود را کاهش دهید.

گیاهان در منزل باعث شادابی افراد منزل می­شوند، همچنین وجود یک آکواریوم در کنار استند گل می­تواند علاوه بر زیبایی محیط منزل شما را آرام بخش و صمیمی کند.

 

تمیزی فضا

داشتن چندین گیاه در جاهای مختلف منزل باعث می­شود، تا هرروز مجبور باشید فضا را تمیز کنید، چرا که برگ گیاهان می­ریزد، بخاطر آبیاری لکه آنها روی زمین میماند وممکن است خاک آنها باعث کثیف شدن فضا شود.

استند گل باعث میشود، تا تمامی گلدان های خود را روی یک استند قرار داده و مجبور نباشید هر روز فضای زیر آن را تمیز کنید.

با گذاشتن یک زیرگلدانی پلاستیکی یا چوبی، زیر گلدان های خود از لک شدن استند جلوگیری کنید.

با استفاده از استند شما می­توانید هر 2 یا 3 ماه یکبار استند خود را جا به جا کرده و اگر خاک زیر آن است، تمیز کنید.

استدهای گل ستیا بسیار سبک و مقاوم هستند، به راحتی می­توانید، آنها را جا به جا کنید و فضای آن را تمیز کنید.

تسویه هوای منزل

با وجود تمام آلودگی ها در فضای بیرون از منزل، فضای منزل شما باید تمیز و آرام بخش باشد، تا بتوانید در منرل استراحت کنید و قوایی دوباره بگیرید.

گیاهان به علت تولید اکسیژن و جذب دی اکسید کربن باعث تسویه هوای منزل و بهتر شدن هوای منزل میشوند.

همچنین گیاهان نویز وای فای و دیگر وسایل الکترونیکی را می­گیرند، که باعث میشود، افراد منزل کمتر در خطر باشند.

وجود یک استند گل با چندین گلدان و گیاه روی آن علاوه بر اینکه شما را از مضرات نویز وسایل الکترونیکی مثل گوشی و وای فای در امان نگه میدارد، هوای منزل را نیز تسویه می­کند، تا شما به راحتی تنفس کنید و در منزل به استراحت بپردازید. زیباسازی دکوراسیون

استند گل در کنار اینکه برای رشد و پرورش گیاهان موثر است، باعث زیباتر شدن فضا می­گردد.

وجود استند گل در منزل باعث می­شود، تا دکوراسیون منزل شما طبیعی و زنده جلوه دهد، وجود گیاهان روی استند باعث آرامش فضا نیز میگردد.

شما میتوانید استند گل مورد نظر خود را با طرح، رنگ، ابعاد دلخواه به ما سفارش دهید.

قرار دادن استند گل در کنار مبلمان خود همراه اکسسوری جلوه ای به فضا می­بخشد، که فوق العادست.

ما در این مقاله بیشتر درباره منزل صحبت کردیم، اما وجود استند گل در محیط کار شما نیز تمامی مواردی که ذکر کردیم را داراست.

وجود استند گل با گیاهان در محیط کار شما باعث میشود، تا استرس کارکنان کمتر شده، با آرامش بیشتر کار کنند.

ستیا استند تولید کننده استند گل با کیفیت و با دوام، شما میتوانید از بخش فروشگاه وب سایت ستیا استند گل دلخواه خود را در رنگ و ابعاد مورد نظر سفارش دهید.



آخرین ویرایش : 17 دی 1401

تماس با ما