استند گل چیست ؟

تو این مقاله از ستیا استند میخوایم بدونیم استند گل چی هست و در کجا باید از استند گل استفاده کنیم و طرح دلخواه استند باید از کجا سفارش بدیم

استند گل چیست ؟

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه، تو این مقاله از ستیا استند میخوایم بدونیم استند گل چی هست و اصلا کاربردش چیه ؟؟

پس برای پاسخ به این سوال در این مقاله با ما همراه باشید.

 

استند گل چیست ؟

استند (stand) در معنای لغوی به معنی پایه و استند گل همون پایه یا جا گلدونی خودمون است که تو بازار به صورت چوبی و فلزی و یا ترکیب چوب و فلز وجود داره.

استند گل متشکل از تعدادی قفسه های هستش که شما بر اساس  تعداد و وزن گلدوناتون میتونید استند مورد نیاز خودتونو تهیه کنید

 

کاربرد استند گل ؟

استند گلدان چوبی یا فلزی همانطور که اشاره کردیم برای قرار دادن گل و گیاهان بر روی استند است و باعث نظم بخشیدن به گلدان های منزل و محیط کار میشود، که در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع میپردازیم

 

چرا باید استند گل داشته باشم ؟

امروزه بیشترما تو خونه های کوچیک زندگی میکنیم که دور از طبیعت بکری که خداوند برای ما آفریده هستش و فرصت اینو نداریم زیاد به گردش و سفر بریم، از طرفی آلودگی کلانشهرها مثل تهران نفس ما رو گرفته و حسابی روی اعصابمون تاثیر گذاشته.

حالا کاری که میتونیم برای خودمون و خانوادمون و کسایی که دوسشون داریم انجام بدیم اینه که تو دکوراسیونمون از گل و گیاه استفاده کنیم تا علاوه بر زیبایی و اون حس قشنگی که برامون ایجاد میکنه باعث تهویه هوای محیط بشه.

خوشبختانه بیشتر ما تو خونه و محل کارمون گل و گیاه داریم و بسته به نیاز، تعداد اون میتونه کم و زیاد باشه که امری کاملا سلیقه ای است.

بیشتر افراد فکر میکنن که اگر گل و گیاه تو محیط پخش باشه یعنی هر گلدان رو ی گوشه ای از محیط قرار بدیم زیبا تر هست و دکوراسیون رو بهترمیکنه، اما اکثرا مواقع برعکس میشه و اینکار باعث میشه دکوراسیون منزلون بهم ریخته و شلوغ به نظر بیاد.

خوب باید چیکار کرد ؟

بهترین راه اینه شما بسته به تعداد گلدانی که دارید باید یک فضایی از دکوراسینتون را که بهتر هم هست جایی باشه که بعد از ورود به منزل و یا دفترکارتون دیده بشه، خالی بزارید و و گلدوناتون با سبکی که دوست دارید چیدمان کنید.

خوب اینطوری که بدتر میشه !!!

درست میگید اینطوری خیلی بدتر میشه اما تا وقتی که شما استند گل ندارید، اینجاست که استند برای شما معجزه میکنه و دکوراسیون منزلتون زیباتر میکنه و یک جلوه ویژه به دکوراسیون منزل و یا محیط کار شما میده.

با این کار گلدان های شما در در کنار هم قرار میگیرند و خیلی بیشتر باعث جلب توجه مهمان شما میشوند و علاوه بر این کثیف کاری گلدان هم خیلی کمتر میشه و شما نیاز نیست هر نقطه را تمیز کاری کنید.

 

استند گل را از کجا بخریم ؟

برای خرید استند گل نیاز نیست به خودتان زحمت بدید، تو قرن 21 همه چی دیگه اینترنتی شده و شما به راحتی میتونید از سایت ستیا تو ابعاد و طرح دلخواه خودتون استند مد نظرتونو سفارش بدید، کافیست با ما در ارتباط باشید.

کیفیت اتفاقی نیست !!! ما بهترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم



آخرین ویرایش : 01 مهر 1401

تماس با ما