استند گلدان را کجا قرار دهیم ؟

اگر میخواهید بدانید بهترین محل قرار گیری استند گل یا جا گلدانی کجا است بهتر است در این مقاله همراه ستیا استند باشید

استند گلدان را کجا قرار دهیم ؟

اگر شما گل و گیاه دارید و کار به جایی رسیده که احساس میکنید محیط منزلتون شلوغ شده و گل ها خیلی نامرتب تو محیط خونتون قرار گرفتند لازمه که حتما به فکر خرید استند گلدان برای دکوراسیون منزل خونتون باشید تا به گلدان های خونتون نظم بدید و زیبایی واقعی گل ها رو بیشتر احساس کنید

 

تو این مقاله میخوایم بپردازیم به اینکه بهتره استند گلدان خودمونو کجا قرار بدیم تا هم طول عمر بیشتری داشته باشه و هم زیبایی بیشتری.

 

چه تعداد استند برای دکوراسیون من لازم است ؟

اگر متراژ خونه یا ویلا شما بزرگ هستش مثلا 150 متر به بالا و حال بزرگی دارید طوری که بچه های فامیلاتون میتونن اونجا را پیست اسب سواری و دو میدانی خودشون بکنن J بهتره از دو یا چند استند گل متناسب با متراژ محیطتون استفاده کنید مثلا برای 150 متر دوتا 200 متر 3تا و ..... و به این نکته هم توجه باید کنید که ملاک تنها متراژ نیست شلوغی و خلوتی دکوراسیون شما ،رو تعداد تاثیر میزاره و نباید طوری باشه که دکوراسیون شمارو شلوغ تر بکنه و استند گل لابه لای وسایل دیگه گم بشه.

اگرم محیط منزل شما کمتر از 150 متر هستش معمولا یک استند گل کافیه و تو دکوراسیون خونتون زیبایی خودشو به خوبی نشون میده

 

جاهایی که نباید استند گلدان خود را قرار دهید ؟

 

استند گل را کجا قرار دهیم

 

خوب ،بهتره اول بریم سراغ جاهایی که نباید استند گلدان خودتونو قرار بدید که تو یک لیست کوتاه برای شما آماده کردیم ؟

  • کنار یا در نزدیکی سرویس بهداشتی
  • آشپزخانه به خصوص مجاورت اجاق گاز
  • پشت در یا مکان هایی که امکان آسیب رسیدن به استند و گلدان های شما وجود داره
  • مکان های تاریک و فاقد نور
  • مکان های شیبدار

 

این چند مورد از مواردی بود که معمولا درهمه مکان ها وجود داره و شما نباید استندهای خودتونو این قسمت ها قرار بدید.

 

استند گل خود را در کجا قرار دهید ؟

 

استند گل را کجا قرار دهیم

 

خوب بهتره دیگه بریم سراغ جاهایی که استند گل بهتره قرار بگیره تا هم طول عمر گل و استند شما بیشتر باشه هم زیبایی و حس بهتری به شما و خانوادتون انتقال پیدا کنه.

خوب چند نکته کلیدی وجود داره که باید به این سه اصل که ذکر خواهیم کرد همواره توجه داشته باشید تا مکان مناسب استندگل خودتونو پیدا کنید

1 - نور کافی

2 - هوا تازه

3 - رفت و آمد کم در آن نقطه

 

نکات کلیدی همین 3 مورد بود ،در ادامه برای راهنمایی بیشتر چند مورد از مکان هایی که بهتره استند گلدان خودتونو اونجا قرار بدید به ترتیب اولویت ذکر میشود :

  • کنار پنجره حال یا اتاق خواب
  • دکوراسیون مبلمان
  • کنار تلویزیون
  • و......

 

به طور کلی مکان قرار گیری استند گل یک امر سلیقه ای هستش و هر کسی متناسب با شکل محیط و دکوراسیون خودش اونو قرار میده ،این مقاله صرفا جهت راهنمایی شما نوشته شده تا بتونید راحت تر تصمیم خودتونو بگیرید و صرفا نباید حتما تو این نقاط گفته شده قرار بگیره.

 

ستیا استند تولید کننده استند گلدان چوبی با کیفیت و مقاوم هستش و شما میتونید درهر ابعاد و شکلی استند گلدان خودتونو سفارش بدید ،ما تولید کننده هستیم پس کیفیت را گران نخرید (ارزان تر از همه جا !!!)



آخرین ویرایش : 18 شهریور 1401

تماس با ما